_________________________________________________________________________________________

Werkwijze SA Wear

Leveringen en verzendkosten

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen €7,50 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal dozen per bestelling.

Wij leveren alle artikelen van je bestelling in principe in één complete zending. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Het kan voorkomen dat enkele artikelen uit je bestelling een langere levertijd hebben omdat deze niet op voorraad zijn. In overleg kan er besloten worden om de beschikbare goederen eerder uit te leveren. Naleveringen geschieden op onze kosten.

Voor leveringen naar het buitenland moet je tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling binnen Nederland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.

Levertijden

SA Wear hanteert verschillende levertijden. De levertijd kan per artikel verschillend zijn. Onderstaande levertijden gelden mits de artikelen voorradig zijn. Bij een eventuele langere levertijd zullen wij hierover altijd contact met je opnemen.

• Monster/maatserie: binnen een week, mits voorradig.

• Kleding zonder borduring/bedrukking: ± 5 tot 10 werkdagen.

• Kleding voorzien van een borduring/bedrukking: 3 á 4 weken.

• Horeca- en kokskleding van Chaud Devant: 1 á 2 werkdagen.

• Custom made kleding: 6 á 8 weken.

Aan indicatieve levertijden kunnen geen rechten ontleend worden, tenzij anders met ons overeengekomen. Wij zijn afhankelijk van onze voorraadpositie op enig moment.

Spoed orders

Mocht je de kleding sneller nodig hebben dan bovenstaande levertijden? Neem dan contact met ons op: 076-5269580 of info@sawear.nl.

Wij zijn flexibel en zullen dan samen bekijken wat de mogelijkheden zijn. In de meeste gevallen kunnen we je helpen of meedenken naar een goede oplossing. Wil je de spoedbestelling voorzien van een logo? Dan kan dit vaak gerealiseerd worden met borduren, aangezien we beschikken over een eigen borduurstudio aan huis!

Retour zenden

Wij nemen geen artikelen retour in ontvangst. Wel bieden wij de service monsteraanvragen. Hier kan je artikelen of maatseries aanvragen zodat je deze vóór dat je besteld kan bekijken, beoordelen en passen. Mocht je hier geen gebruik van gemaakt hebben, dan kunnen wij de retourzending helaas niet aannemen.

Je kan de artikelen die je bij ons gekocht hebt, tegen bepaalde voorwaarden retourneren.

1) Je hebt een klacht.

2) Je hebt een verkeerd artikel of verkeerde maat ontvangen.

 1) Heb je een klacht over een artikel, borduring of bedrukking? Dan verzoeken wij je hierover contact met ons op te nemen via 076-52 69 580 of via de e-mail: info@sawear.nl. Wij zullen de klacht met de grootst mogelijke zorg afhandelen. Er bestaat dan een grote kans dat je de goederen aan ons moet retourneren zodat wij de klacht kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld wordt of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Voeg bij de retourzendingen altijd een begeleidende brief toe met je (bedrijfs)naam, adresgegevens, bestel- of referentienummer en een omschrijving van de klacht. Zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is en wat er mee moet gebeuren. Uiteraard wordt er nadat we de klacht beoordeeld hebben contact met je opgenomen.

 2) Heb je een verkeerd artikel of een verkeerde maat ontvangen dan dat je besteld hebt? Dan verzoeken wij je hierover contact met ons op te nemen via 076-52 69 580 of info@sawear.nl. Als blijkt dat er een artikel of maat verkeerd geleverd is dan er vermeld staat op de orderbevestiging die akkoord bevonden is, ruilen wij deze z.s.m. om voor het juiste artikel/maat. SA Wear biedt de mogelijkheid om een monsterzending en/of een maatserie te ontvangen. Zo kan je de artikelen bekijken, beoordelen en kan ieder personeelslid de kleding passen en de juiste maat vast te stellen. je hebt 14 dagen de tijd de monstes/maatserie te retourneren. Na deze periode kunnen wij de monsters helaas niet meer retour in ontvangst nemen. Aangezien we deze service bieden accepteren wij dan ook geen klachten over bestelde artikelen waarvan de maat onjuist blijkt te zijn. Deze retourzendingen worden geweigerd.

Mits de retourzending aan één van bovengenoemde voorwaarde voldoet, kan je het pakket retour sturen naar het volgende adres: SA Wear BV, T.a.v. Afd. Retouren, Tinstraat 13, 4823 AA Breda. Als je buiten de gestelde voorwaarden een artikel terug stuurt komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neem je in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice. Wij accepteren alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de originele verpakking zitten. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren binnen 7 werkdagen terug, vergezeld van de originele factuur/pakbon in een deugdelijke verpakking.

Monsteraanvragen

SA Wear biedt de mogelijkheid om een monsterzending en/of een maatserie te ontvangen. Zo kun je de artikelen bekijken, beoordelen en kan ieder personeelslid de kleding passen en de juiste maat vast te stellen.

Zodra wij de samples/pas maten retour ontvangen wordt de factuur hiervan gecrediteerd en het bedrag terug gestort op je rekening. Hiervoor krijg je 14 dagen de tijd. Na deze periode kunnen wij de monsters helaas niet meer retour in ontvangst nemen. Aangezien we deze service bieden accepteren wij dan ook geen klachten over bestelde artikelen waarvan de maat onjuist is. Deze retourzendingen worden geweigerd.

Minimale afname

De minimale bestelafname via de webshop is 5 stuks. Dit mogen wel verschillende artikelen en maten zijn.

Betaalmogelijkheden

Wil je een bestelling via onze webshop plaatsen? Dan heb je de keuze uit verschillende betalingscondities. Wij zetten geen bestellingen in gang tot dat wij de betaling ontvangen hebben.

IDEAL: Veilig internetbankieren via je eigen bank, zie www.ideal.nl. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afronden met je eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank.

Creditcard: Met Mastercard en Visa kan je veilig betalen via het beveiligde betalingsplatform Ogone.

Vooruitbetaling: Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je de orderbevestiging per e-mail. Rechtsboven in op de orderbevestiging vind je onze gegevens om de betaling te verworgen. Je kan het totaalbedrag overmaken onder vermelding van het bestel- of ordernummer. Zodra de betaling bij ons binnen is zullen wij de bestelling in behandeling nemen. Indien wij de betaling binnen 7 dagen niet ontvangen hebben, wordt de order geannuleerd.

Automatische incasso: je kan kiezen voor de betalingsconditie, éénmalige automatische incasso. In dat geval dien je het IBANnummer in te vullen tijdens de bestelprocedure. Het factuurbedrag wordt dan voor verzending goederen van je bank- of girorekening afgeschreven. Ben je al een bestaande klant bij ons dan incasseren we na de levering van de goederen.

Mister Cash: Via Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid hiervan zijn absoluut gegarandeerd. Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

Garantie

Garanties gelden alleen voor defecten die niet veroorzaakt zijn door ondeugdelijk gebruik of opzettelijk gedrag van de drager. Zo vallen haken in kleding niet onder de garantiebepalingen aangezien dit slechts kan voor komen indien de drager ergens achter is blijven haken.

Voor kleding geldt dat de scheidingslijn tussen een zwak artikel en zwaar of ondeugdelijk gebruik moeilijk te trekken is. Alle defecte kleding zal daarom eerst beoordeeld worden door SA Wear. Er bestaat een grote kans dat je de goederen aan ons moet retourneren zodat wij deze kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld wordt of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Wij zullen in eerste instantie altijd eerst trachten de kleding te herstellen. Pas wanneer dit niet mogelijk is komt vervanging in aanmerking.

Heb je een defect of een klacht? Neem hiervoor contact met ons op via tel: 076-52 69 580 of info@sawear.nl.

Wij accepteren geen klachten over artikelen waarvan de maat of kleur onjuist is aangezien wij je de mogelijkheid bieden de kleding voor het bestellen te beoordelen en te passen d.m.v. de service monsteraanvragen. Wel kan er voor een omruiling een enkele keer een uitzondering gemaakt worden, mits de kleding ongedragen is en niet voorzien is van een logo. Wel berekent SA Wear de kosten, die zij hiervoor kwijt zijn, door aan de klant. De retourkosten bedragen 20% van de stuksprijs én de verzendkosten naar onze leverancier. Deze kosten zijn per leverancier verschillend.

__________________________________________________________________________________________________________